tiistai 6. tammikuuta 2015

Vuoden ensimmäinen askartelu -vauvakortti!

Uuden vuoden ensimmäisiä uutisia oli ihana ja odotettu vauvauutinen <3. Siispä lahjaostoksille ja korttia väkertämään. Tämän tyylisiä kortteja olen tehnyt aikaisemminkin muutaman, yhtään kuvaa niistä ei ikävä kyllä löytynyt. 






Tätä korttia on helppo varioida hempeämpään tai räväkämpään suuntaan haalari"kangasta" vaihtamalla. Tein kortin kaksinkertaisena, joten onnittelut on kirjoitettu tuonne sisäpuolelle. Joskus olen sujauttanut haalarin taskuun lappusen, jossa on onnitteluteksti. Ja tyttövauvalle kortti muuttuu tietysti mekoksi :)



Tänään loppiaisena joulutavarat päätyivät kaappiin ja varastoon. Tämän kuusen valosarjoineen kuitenkin jätin ja ehkäpä lisään siihen jonkun pienen talvisen koristeenkin...

Ja huomenna kutsuu taas työt joululoman jälkeen. Johan tässä on pitkään laiskoteltukin ;)

-Sirpa

2 kommenttia:

  1. Upea kortti :) kyllä meilläkin on vielä vähän jouluhärpäkkeitä kuten tähdet ikkunoissa,mutta kuusi lähti ennen uutta vuotta varastoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jotenkin tää korttiaskartelu on erityisen mieluisaa mulle ;)
      Minä olen varastoinut joulukoristeet sen verran hankalasti, että yritän ne saada kerralla pois. Muuten niitä roikkuu hyllyn kulmalla vielä pääsiäisenäkin...

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita. Kiitos kommentistasi!